egy optimista feljegyzései

 2010.02.22. 21:33

Kösz a figyelmeztetést, nem is tűnt fel, hogy ilyen régen nem léptem be az osztályterembe. Nem tűntem el teljesen, de nagyon megértettem Csillát, aki a két gyerek mellett feladta. Nekem a két ovis, a munka és a phd mellett úgy tűnik csak arra marad időm, hogy a hírleveleket, illetve a blogokat olvasgassam, illetve felvételről megnézzem a témaindítókat. Némi késéssel... Eleinte igen frusztrált lettem ettől, de most már úgy fogom fel, hogy mások részt vesznek egy tanfolyamon, én pedig kívülről kukucskálok, és tanulok tőlük, meg élvezem a jól megírt blogokat. Egyszer talán lesz időm (pesszimista verzió: phd után 10 év múlva, optimista verzió: nyáron), és akkor elolvasok mindent, és kipróbálom, amit még lehet. Addig is éljen a hírlevél, van mit mazsolázni, meg is nézem, mások mit ügyködtek mostanában. 

Címkék: htk01

A bejegyzés trackback címe:

https://angolora.blog.hu/api/trackback/id/tr731782326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása